ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Wednesday, December 1, 2010

Rancangan Pulang Ke Kampung... :)

Hari jumaat ni aku ingat nk blk kmpg, huhuhu, aku nk repair moto aku tu mne2 yg patut, sbb aku rse byk sgt yg rosak kt moto tu, especially tyre dan brake yg semakin membimbangkan aku.. huhuhu..

Agak2 brpe plk duet aku nk d abeskan ye repair moto tu erk??
huhuhu.. aku sebenarnye ade terlalu byk impian yg belum terlaksana, agak2 kalau aku tak tercapai impian aku tu, aku nk sgt tgk org laen blh capai impian dorg..

ni la antara impian aku yg belum tercapai...
1-mempunyai lesen memandu kete yg sah..
2-menyambung pengajian dlm degree undang2..
3-menghabiskan pengajian degree undang2 dan mengambil diploma lanjutan syariah..
4-membeli kete proton saga model lama pastu convert jd kete rally..
5-membeli kete BMW 3 series kegemaran aku then letak je dpn umah..
6-beli umah 2 tingkat dan sebuah kondo..
7-kumpul duet, nak beli emas byk2 buat simpanan..
8-nk simpan duet dlm ASB sampai RM1 juta nilai dye..
9-nak bukak firma senirik..
10-cari isteri kut??
11-aku nak pegi haji, bawak mak skali..
12-aku nk bersujud depan Kaabah tanak bangun2 dah...... [last impian aku nih..]

byk an impian aku, tp x tau bley ke tak capai, I dream to high than my ability to achieve it...
aku takot tak dpt capai apa yg aku impikan selama nih.. huhuhu..
ok la, da malam sgt nih, esok aku ade kls lg, nk setelkn keje yg x masok sikit pon dlm silibus aku.. huhuhu....
salam....


No comments:

Post a Comment