ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Wednesday, November 23, 2011

Setia Itu Terlalu Manis


Sayang, awak apa khabar? Terima kasih kerana memberi saya peluang untuk memperbaiki diri, terima kasih juga kerana setia mengajar saya untuk memperbaiki keburukan diri saya. Untuk pertama kalinya, saya benar-benar manjadi seorang yang benar-benar setia. Hanya untuk awak, saya juga menjadi seorang yang semakin rajin, semakin tahu apa dan bagaimana tanggungjawab saya.

Terima kasih kerana menemani saya ketika saya belajar, ketika saya sedih, ketika saya gembira, ketika saya merajuk. Terima kasih kerana menemani hidup saya. Awak melengkapi hidup saya dengan begitu teliti. Tak dapat saya bayangkan tanpa awak lagi bersama mengatur hidup dan jadual harian saya. Awak marah saat saya malas, awak manja saat saya menjadi tegas, awak lembut saat saya berduka dan awak senyum saat mengubati saya yang terluka :)


Terima kasih sayang... Untuk semalam, hari ini dan selamanya...


"i love you more than words could tell"

No comments:

Post a Comment