ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Thursday, November 10, 2011

Terima Kasih Cinta

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar orang kampung disana? Bersesuaian dgn tajuk yg aku dah pon berikan, aku berterima kasih kepada Yang Maha Besar, kerana mengurniakan aku perasaan cinta. Alhamdulillah, aku kini sedang melaluinya. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat dan bertambah-tambah. Ehem2, hehehe..


Kepada si dia, terima kasih kerana tetap tabah dan terus percayakan aku. Terima kasih untuk segala kasih sayang yang sudah dicurahkan. Cinta anda begitu menyegarkan. Alhamdulillah.

Hari ni sudah 10 November 2011, bermakna juga sudah genap sebulan. Walaupun baru saja berputik sebulan, banyak rintangan, cabaran dan onak duri yang aku tempuhi sepanjang bersamanya mengajar aku banyak pengalaman berharga dalam hidup berdua.

Aku semakin matang dari hari ke hari bersamanya. Miss teddy bear, you're my everything <3

No comments:

Post a Comment