ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Wednesday, October 31, 2012

Ke Hadapan Blog-walker Semua


Okey, mula-mula aku nak mengucapkan selamat datang kembali kat diri sendiri ke dunia blog after several months became a passive blogger. Sebelum-sebelum ni banyak entri aku yang tak TERsempatkan untuk disiapkan, sebab cerita-cerita dalam entri aku tu semuanya benar-benar belaka, cuma aku olah dan aku tukar latar tempat, latar masa, latar cerita itu sendiri supaya kena dengan jiwa aku. -Ehhh! Aku punya blog suketi aku la kannnn- 

Jadi, kat sini, lepas aku promote blog aku kat beberapa rakan perempuan [NAMPAK JELAS DI SITU -rakan-] , boleh pulak dorang tak menangis. Ini yang membuatkan aku rasa tercabar, dah memang niat aku tukar format blog ni dari awal-awal aku buat dulu, daripada informative blog kepada feel & crying blog.

Jadi, entri kali ni, special aku taip, aku tulis, aku olah, aku edit, aku ceritakan kembali untuk kawan-kawan yang tak menangis dan kata , "Jalan cerita macam ni dah terlalu common, memang sedih, tapi dah biasa jadi tak menangis dah..." . So, tunggu je la aku buat cerita pasal kisah lampau ye.

Aku namakan entri kali ni, "Rindu Itu Sudah Terhenti - Jamal Jobran"


"If love was a fake, why should it came to me,
If love is true, why must its getting away from me,
If love never come to me, why people always wondering of losing it,
And if love is just temporary, I said that love just a dream."                           Pena Istiqamah - 31 Oktober 2012

No comments:

Post a Comment