ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Monday, October 25, 2010

Awat Aku Jadi Rindu...??

Tetiba, tadi masa aku balik keja, hujan turun, macam masa malam dia kata dia benci kat aku. Sambil makan keropok Double Decker perisa udang, aku pon menunggang moto aku meredah hujan yang semakin lebat tu, pastu tetiba aku menangis? Hah! Menanges? Pasai pa ntah, tetiba ja aku nanges, macam orang bodo, pastu ati aku rasa sebak sangat macam kosong sangat..

Dalam dok meredah hujan tu, aku teringat balek kata-kata dia maghrib tu, hati aku rasa rindu bercampur sakit sangat. Sampai sekarang aku terasa rindu kat dia. Hahahaha, sapa yang ada idea mai habaq kat aku sat, lagu mana mau lupa dia, aku dah bengong pikiaq nak lupa budak tu.
Perempuan kan, senang sangat lupa kat orang yang kononnya dia benci, yang aku pon bodo pi ikot sangat kata hati sampai jadi macam ni.

La ni hidop aku caca merba, kerja pon macam barai lagi, aku buat apa ter-pikiaq pasai dia kecuali masa semayang ja. Aku dah abeh ikhtiaq nak lupakan dia. Lagipon dia cuma anggap aku kawan ja, aku ja yang lebih2 pi bekenan buat pa......


sell your love because love is not something that are eternal....

No comments:

Post a Comment