ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Thursday, October 14, 2010

SUKE_SUKE>>>> wink~~

Aku naek heran jugak, awat duit aku makin berkurang walaupun aku dah ada kat rumah.. Rupa-rupanya, aku tak dapat kawal lagi nafsu makan aku macam dulu... Hahahaha...
Gila jugak la aku ni, boros kat makan je.

Pastu ada la hari tu, aku pegi Parit Buntar, ingatkan nak jalan-jalan, tetiba aku dapat 'call' dari member mintak aku ganti dia kerja, aku pon ok la sebab nanti boleh dapat gaji lebih. Tapi niat nak ronda Parit Buntar terpaksa aku batalkan, tapi aku tetap ronda jugak ke Stesen Bas Parit Buntar sebab saja-saja, dah lama tak pi tempat tu. Nak tau apa yang buat aku terkezut masa kat stesen bas tu, aku nampak AMMAR MUHAIMIN BIN AMRAN sebagai 'cashier' kat salah satu kaunter jual tiket bas tu, mula-mula aku ingat dia ni ulat tiket, hahaha, [jangan marah erk Ammar] tapi rupa-rupanya dia pun buat kerja part time macam aku sebab nak cari duet lebih, tapi aku kerja nak cukupkan duet ambik lesen kereta... [Lain niat tu], hahahahaha..

Ok, chow dulu, dah abes merapu dah ni.... ~Tata~

No comments:

Post a Comment