ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Thursday, November 11, 2010

Ade.Aku.Kesah!!

Orang lain nak kte aku ni jiwang, dan ble aku tye dorang, ape maksud jiwang, sume bg jawapan that almost be the same, tak de 1 pon jawapan yg konkrit, yg asyik2 aku dengar, "..ko tu layan lagu2 slow, syahdu2 gitu, ko tu, layan ayat jiwang, tulis sajak ar, tulis ayat2 syahdu ar...."
sebab tu je?? weh, tolol ar kalo korang pikir camtu, mcm debab bab bab je otak korunk tuh! holy shit!

Kalau korang ckp aku tulis2 sajak jiwang, lantak ar, tu diri aku, aku ni pencinta seni mcm tu, yg korunk melalak tak ingat waktu maghrib tu pehal plk? kalau aku ckp Satanic version Homo Sapiens marah, ooo, tawu lak marah,,, Kalau tulis2 sajak tu jiwang, knpe mase korunk belajar sajak William Shakespeare korunk x baling je jauh2 buku die tu lol, knpe aku tak nampak orang kutuk2 A. Samad Said tu jiwang, maknenye korunk ni x de pendirian, lol!! grrr...

Nama je bdak2 pandai ar, ye, aku ngaku korunk pandai, yg sorang BWP exco Kebudayaan ar[result SPM 4A je pon, ingatkn hebat arr sgt, lol!], yg sorang LDP bajet player rugbi yg gah ar.... ade lak, mamat sekor ni perasaan, siap perli2 aku lagi, "Weh Mal, ko kluar awal exam hall time Sejarah td, dh confirm ke A+??", pergghhh, pedih ar sial, mamat budak Serendah tu pon sekor sial, kalau aku x yakin, x de nye aku nk kluar bro..
lastly, ko x dpt mne2 pon institusi pengajian awam... hahaha.. tp tu dlu, cite lme bro.. thank God!!

Kalau korunk ade agenda senirik, jgn di pengaruhi org laen nk follow, ko nk masuk JDM, JDRM, ko masok la sorunk2, jgn ar nk tunjuk terror, dh masok muke bngge!! HOLY SHIT!

Weh, korunk yg slalu nk down-kan bebudak yg nampak slow dulu2 la, jgn pikir org x de perasaan, org laen pon ade gak la SIAL!, naseb ar wanie tegur aku, ckp, kite ni kwn je, biarkan dorang.. A great thanks to Wanie, coz willing to be my friend! I'll appreciate it forever buddy..

Wah2, ko bkn maen hepi, kalau mase tuh Muhsin dgn Shamier x tegur gak, dh lame doh aku berdendam dgn korunk, ni naseb baek je aku lepaskn geram dlm blog... jgn ingat dendam aku dh hilang, don't ever think it so!

I'll kept it forever plus never forgive u for what u've done to me before....

Assalamualaikum!

3 comments: