ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Wednesday, November 3, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah!!

Nak tau tak, sejak aku blajaq kat MRSM lg, result aku tak penah nak cecah 3.00, tapi hari ni, setelah aku belajar kat UiTM dan mengetahui result aku mendapat 3.11!!!!!, betapa gembiranya hati ini [~~~lalalalalalala~~~] setelah aku membuktikan, zaman persekolahan menengah tiada apa2 lagi perlu dikesalkan, kini aku berusaha memulakan fasa baru dlm idop aku,...

Tadi gembira punya pasal, aku ajak adik aku pegi makan KFC [pokai beb duet aku, hahaha]. Aku hepi bkn sebab result aku over 3.00, tp lebih kpd aku ni sebenarnya tak la terok sangat, cuma perlukan sedikit ruang untuk diri sendiri je.

Result aku kalau dibandingkan dengan orang lain memang tak seberapa, tp yang buat aku hepi tu, AKU LEPAS SYARAT KELAYAKAN MENYAMBUNG PENGAJIAN KE PROGRAM IJAZAH PENGAJIAN UNDANG-UNDANG [KEPUJIAN] IAITU LANGKAH YANG KEDUA! langkah pertama dpt tawaran masok ke program asasi ni, langkah kedua habeskan sem 1 dgn dpt 3.00 dan ke atas, langkah keempat dapatkan band 4 MUET, dan langkah kelima dapat 3.50 dan ke atas dalam sem 2 asasi... hehehe...

Kepada kawan2 yg seangkatan dalam program Asasi Undang2 UiTM + MOHE, tahniah kpd anda yg memenuhi kelayakan dan kepada yang tidak memenuhi kelayakan atau terpaksa repeat, aku doakan korang berjaya jugak, kita gegar fakulti undang2 bulan Julai 2011 nanti dgn semangat menuntut ilmu kita...

psst= aku nak study hard next sem, supaya aku buleh dapat tajaan, senang sikit nanti aku nak hidup, sebab x payah pikir pasal duet nanti..... hehehe...

2 comments:

  1. jamal hebat!!!! yeahhh!! tahniah2.... nk no tepon abang loyer......wee~(cik pah)

    ReplyDelete
  2. ui cik pah...
    hehehhehe...
    makin hebat la hg no... :D

    ReplyDelete