ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Sunday, May 15, 2011

Jamal Asha'ri-Sebuah Epilog Taubat


oke kawan2, ni la yg aku rasa nak buat tajuk terbaru cerpen aku, so, aku nak mintak kawan2 bg la idea sorg siket buleh dak?? hehehehe...

hehehe... tlg2 penulis amatur macam aku ni ye kawan....

hohoho.. sebulehnya, bg la aku idea yg ori, i mean, kalau boleh kesah yg benar, sebab aku suka buat cerita based on true story, nnt aku compiled la cerita tu jd 1 cerpen yg lengkap...

kalau ada yg sudi, cerpen yg bakal aku buat bukan untuk tujuan komersial yg blh mengaut keuntungan.. cerita kawan2 yg aku masokkan dlm cerpen aku, insya Allah, aku tak akan lupa untuk acknowledge kawan2 ye...


BERSAMA MEMARTABATKAN DUNIA SASTERA MALAYSIA... hehehe :D

No comments:

Post a Comment