ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Friday, May 6, 2011

Si Dia Sudah Tiadakah?


Oke, selepas setahun, kini aku bingung?? @_@ kemanakah si dia pergi? diam dan membisu. merajukkah dia? marahkah dia?

hai awak di sana, saya sikit pun tak pernah nak menjauhkan rasa percaya awak pada diri saya, sikit pun saya tak pernah nak... mungkin awak rasa saya selalu saja mengkhianati peluang yang awak berikan? maaflah, kerana saya tak pernah cuba sedikit pun. awak, saya harap awak tahu, dan saya tak pernah memaksa awak memahami saya. cukoplah jika awak tahu.

sekarang awak diam membisu, saya rasa curiga, sunyi dan awak buat saya tertanya-tanya. ?_?

saya tak pandang la paras rupa, kerana awak saya lepaskan Julia, kerana awak saya jadi kuat seperti minum MiLo hari2... sedangkan awak dan Julia saya kenal pada hari yang sama...huhuhu...

selepas lebih setahun baru awak diam? tak boleh la, jangan la membisu tanpa penjelasan....

=

=

=

=

=

=


=+,+=

No comments:

Post a Comment