ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Friday, August 20, 2010

Hari Gila-Gila Buat Aku....

Hari ni aku terpaksa batalkan perjalanan pulang ke kampung disebabkan esok ada TEST!!!! Arghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kenapa la lecturer tu tak cakap awal-awal, senang la aku nak prepare balik minggu depan ke, ni idak, aku dah beli tiket baru Miss tu bagitau ada test komputer hari Sabtu ni.. So, nak tak nak aku pon stay je la hujung minggu ni kat Kolej Kenanga 5 nih.... [pssst:naseb baek la lecturer komputer tu comei and baek ati.. hehehehe]

Hari ni dah hari kedua aku keluar awal pepagi untuk bersahur di kafe Komplek Renang UiTM, makanan dia boleh tahan la, masa beli tu tengah fresh2 panas... layan ar beb....
Hari ni jugak masjid kat Pusat Islam [PI] dah mula dibuka untuk bersolat, wah, best la aku, dah dekat, tak payah jalan jauh2 lagi macam dulu, sampai terpaksa pergi ke Komplek Sukan untuk bersolat Jumaat....

Hari ni jugak, amat bermakna dalam sesi membuat 'assignment' aku, sebab 'assignment' BEL 313 aku akhirnya berjaya jugak disiapkan selepas 2 hari 2 malam berturut-turut aku bersengkang mata untuk menyiapkannya.. Pueh hati aku... Hahahahaha.... Tapi aku cuak jugak sebab, ada lebih kurang 20% aku tak buat sendiri.. Hahahaha...

Penat wooooo bulan posa nih, tapi perasan tak? Sekarang adalah hari ke-10 Ramadhan kot.. Hahahaha, dats mean, 3 weeks to go before Eid Mubarak celebration. Hahahaha... i didn't prepare anything yet, maybe next week, I'll go to find a suitable 'Baju Melayu' for the purpose of Eid Celebration, a pair of sandal, a jeans [maybe]. It must be done before September.. hehehehe..

A'ah, bateri laptop aku semakin bengong, baru cas je, aku dengar lagu, lepas 30 minit nanti mesti tinggal +/-60% lagi bateri aku tinggal. Wah, ini sudah bikin lama mau cas kembali. tapi bila pikir balik la kan, biaq la no, sebab, aku pon bukannya guna sangat bateri tu sebab sekarang bilik aku dah dapat wi fi [ngeee~~~].

Aku pon dah tak dak apa lagi la nak taip, kalau ada idea apa-apa, tolong pos ke komen aku ok.
Untuk soalan pas semester yang aku kata nak post jawapan dia dalam blog aku nih, nanti la lepas aku hilangkan penat siapkan kerja BEL 313. Mungkin aku akan start hari Isnin. Buat kawan2 yang perlukan rujukan, blh la rujuk blog aku, pastu kalau ada salah nanti dalam hasil kerja aku tu, tolong la komenkan ok...

K la, nak chow pi hantar dobi baju2 bucuk aku biar jadi wangi. Pastu nak bawak Naam pegi beli tiket balik Kelantan.

Thanks a lot to Fara Aisyah and her company because spent some time with me to throw away our tension out from our head. Gambett!

No comments:

Post a Comment