ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Friday, August 27, 2010

Syahdu Pagi Di Aidilfitri

Perlukah lagi aku kekal dalam menghadapi hidup ni selepas apa yang aku lalui selama ini.
semalam, aku pegi beli tiket bas, aku rasa syahdu sangat nak balik kali ni, tak tau la sebab apa aku jadi macam ni, mungkin ni first time aku balik raya jauh2 kot, sebab sebelom ni aku tak penah balik raya sejauh ni walau pon sebelom ni aku balik untuk raya, penang ke perak agak 3 jam jugak perjalanan menaiki bas dan juga feri, namun kali ni aku akan menempuh perjalanan selama 5 jam untuk pulang ke kampung.

tapi berjayakah aku nanti pulang ke kampung???
sampai ke rumah dan meneruskan kerja menaip aku dalam blog ni...
harap-harap begitulah...........

tapi kalau aku gagal untuk meneruskan kerja-kerja untuk menaip di blog ni lagi untuk selama-lamanya, aku nak minta maaf kepada semua sebab tak mampu lagi nak berkongsi apa yabg aku rasa, lihat, dan cuba dalam hidup ni....
aku terlalu mencintai masa silam aku yang penuh dengan keceriaan.

aku juga rindukan detik-detik aku mencapai kegembiraan...
namun aku dah tak kisah lagi untuk semua tu, yang aku kisah andai benar-benar terjadi kali ini, mampukah aku melihat begitu banyak air mata....
cukup sekali tahun lepas, biar tahun ni aku tak nampak lagi air mata tu jatuh untuk aku.......
aku nak tidur selamanya kali ni..............

No comments:

Post a Comment