ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Sunday, August 1, 2010

Sehari di UiTM, Fakulti Undang-Undang

Wah, dah berkurun lamanya semenjak aku meninggalkan dunia blogging ni, tapi lepas di desak oleh Naam, dengan si Mon pulak tergelak-gelakkan aku punya blog, lastly aku dengan penuh bersemangat nak update blog aku, even aku sekarang lagi perlu untuk cari artikel for BEL 260, BEL 313, siapkan assignment MTC 016, prepare untuk MEGATEST MTC 012, MEGATEST BEL 260, MEGA ASSIGNMENT BEL 313, presentation MTC 012 lagi, prepare untuk forum MTC 016...
hehehehe, tapi jangan risau sebab aku master mind nak siapkan kerja last minute, hahahaha.....

Si Bear baru balik, datang lepak bilik Naam bersama aku, sambil aku meng'update' blog, Bear dengan Naam pulak main Pro Evolution Soccer 2010, Mon pulak memerhatikan dengan penuh passion untuk main sekali game tu,,,, hahahaha....
Kerja masih terbengkalai, but, thanks God!! I have a lot of friends who is willing to help me go through this foundation program, and I will with them, together persue our BLS program.
Cukup la, aku cuma nak mengarut je, sebab laptop aku out of battery.. so pinjam laptop Naam nak update blog aku.. wakakakakaka

Jamaluddin Mohd, do your assigment now!!! Arghhhhhhh 22.31, 1st August 2010

No comments:

Post a Comment