ungkapkan pada rindu, senyum pada rembulan, menyanyi pada angin dan hadir pada realiti kehidupan

Friday, August 13, 2010

Hari Jumaat, Ramadhan Ke-3

Hari ni dah 3 hari umat Islam menunaikan ibadah puasa, begitu jugak aku... [hehehe]. Semalam aku miss sahur, jadi pagi tadi aku piuun azam nak bangun utk bersahur, so aku pon bersahur la dgn kawan2 aku, makan roti dgn tuna [sedap weh], pastu aku pon turun dari bilik kawan aku. bancuh sepeket Milo dgn makan buah epal sebijik.. Wah, sedapnya time tu. Pastu, aku pon pinjam Sabiq punya 'broadband', nak ber'fesbuk' la niat nya, pas Subuh pagi tadi, aku pon tertido [kih3], aku ingat baru pukul 7, pastu bila tgk lama2, jam kat enset aku tu, WAH!!!! dah pukul 8 kot, kelas lagi 30 minit???? Tapi, aku mandi kejap je, jap je dah siap, pastu 8.20 pagi tadi aku gerak dgn kawan2 aku semua menuju ke kelas, sesampai je kat kelas tadi, ntah mcm mana ntah, aku rasa boring tahap gaban, but luckily,tadi kelas formal tak de, cuma kelas perbincangan untuk forum minggu depan je.

No comments:

Post a Comment